2016. november 30., szerda

Teljesen új yoyo - jojó kék - Jelenlegi

SZIASZTOK: )
EGYEDI ALKALOM, NE HAGYJÁTOK KI!
A licit tárgya a képen látható játék!
Teljesen új, csomagolt játék.
A yoyo kapható narancssárga, kék, zöld színben.
Ha kérdésetek van, írjatok nyugodtan, szívesen segítek!
A termékeim között találtok több féle Disney-s iskolai kellékeket, matricákat .
A termékeim között találtok több féle babát, játékot, órát, matricákat.
Sajnos nem mindent tudok feltölteni, így kérdezzetek nyugodtan, hátha tudok segíteni. Ahogy időm engedi szívesen válaszolok : )
Személyes átvételre csak hétköznapokon van lehetőség legalább egy nappal előre megbeszélt napon, mert sajnos dolgozom, a termékek amiket hirdetek a hétvégi vásározásom termékei, így nem otthon tartom, hanem raktárban, amiért el kell mennem.
A személyes átvétel vagy hétköznap reggel 8 órakor, vagy 18 óra körül oldható meg, csak a vásárlást követően általam megjelölt VIII. kerületi címen. Sajnos a termékeket elvinni nem tudom sehova, és senkinél nem is tudom leadni átvételre. Ha a napközbeni átadást a szabadnapomon meg tudom oldani, azt mindenképp jelzem a vásárlást követően, az átvételi egyeztetéskor, de sajnos erre nem-igen van lehetőség.
A TERMÉKET CSAK A VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN EGYEZTETETT HELYSZÍNEN TUDOM ÁTADNI, SAJNOS ELVINNI SEMMILYEN ESETBEN NEM TUDOM SEHOVA! MEGKÉREK MINDENKIT, HOGY EZT VEGYE FIGYELEMBE A VÁSÁRLÁS ELŐTT!
A terméket csak a vérelár, és a postaköltség megérkezése után tudom küldeni. Utalásnál felhasználónevet kérem beírni a közlemény rovatba, vagy nem tudom az utalást azonosítani, így addig míg a vevő nem jelentkezik, addig postázni sem tudom a terméket. A regisztáció nélküli vásárlónak is generál a vatera felhasználónevet, de ha azt nem találod, kérlek a mail-címed írd be a közlemény rovatba : )
Postázás hetente egyszer a hét ! elején, hétfőn vagy kedden, sajnos ha elsőbbségivel kéred akkor is!
UTÁNVÉTTEL ÉS SIMÁN NEM POSTÁZOK, A SOK ROSSZ TAPASZTALAT MIATT, ILLETVE EZZEL ELKERÜLJÜK A FELESLEGES VITÁKAT IS!
VÁSÁRLÁS ELŐTT KÉREK MINDENKIT, HOGY KÉRDEZZEN, HA VALAMIBEN NEM BIZTOS, ILLETVE, AKKOR IS, HA CSAK 1-2-3HÉT MÚLVA TUD UTALNI, MERT NEM BIZTOS, HOGY AZ NEKEM IS MEGFELEL, ÍGY ELKERÜLHETJÜK, A KELLEMETLENSÉGEKET, ILLETVE A TERMÉK FELESLEGES LEÜTÉSÉT!  
Csak olyan átvételi lehetőségekkel tudom megoldani a termék eljuttatását a Vevőhöz, amit leírtam, elletve ami a terméklapon a vásárláskor kijelölhető. Ami nincs megjelölve a terméklapon átvételi lehetőségként, úgy sajnos nem is tudom átadni! MEGKÉREK MINDENKIT, HOGY EZT ÁTGONDOLVA VÁSÁROLJON, HOGY EBBŐL KÉSŐBB NE LEGYEN, HOGY "BOCSÁNAT NEM TUDOK UTALNI, VAGY NEM TUDOK ELMENNI..... . " KIFOGÁSOKKAL NEM KÉRI A TERMÉKET!
Próbálok mindent leírni, ezzel is elkerülni a későbbi félreértéseket. Amennyiben bármilyen kérdés merülne fel vásárlás előtt, kérlek írjatok, nagyon szívesen válaszolok, ahogy tudok. Sajnos előfordul, hogy nem tudok azonnal válaszolni, mert dolgozom, ezért kérem mindenki törelmét. Ha 2 nap után sem válaszolok, akkor itt a terméklapon kérdezzen nyugodtan, akár a vásárlást követően is, mert azt mindenképp megkapom : )
A VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN A VATERA KÜLD EGY ÁLTALAM ÍRT AUTOMATIKUS LEVELET, AMIBEN MINDEN BENNE VAN, AMI AZ UTALÁSHOZ, ILLETVE A KAPCSOLATFELVÉTELHEZ SZÜKSÉGES., EZZEL ÉN A VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN FEL IS VETTEM VELED A KAPCSOLATOT, EZ AZ ELSŐ LEVELEM HOZZÁD : )
Bármiben tudok segíteni, írj nyugodtan, mert sajnos telefonon nem mindig vagyok elérhető.
Jó nézelődést, vagy vásárlást!
Szép napot, üdv: Edina!

Jelenlegi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése